Változik az ünnepi időszakban a NAV ügyfélszolgálatainak nyitvatartása

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatai az év végi időszakban megváltozott nyitvatartással várja az ügyfeleket – írja a NAV.

A központi ügyfélszolgálat (1144 Budapest, Gvadányi u. 69.) ügyfélfogadási rendje:

  • 2019. december 6. (péntek) 08:30 – 12:00
  • 2019. december 7. (szombat) 08:30 – 11:30
  • 2019. december 14. (szombat) 08:30 – 11:30
  • 2019. december 24. (kedd) ZÁRVA
  • 2019. december 27. (péntek) ZÁRVA

A kormányablakokban működő ügyfélszolgálatok közül a 1082 Budapest, Baross u. 59. sz. alatti kormányablak épületét 2019. december 2. és 2020. január 3. között felújítják, így az ügyfélfogadás is szünetel ezen a helyszínen.

A 1105 Budapest, Havas Ignác u. 1-3. sz. alatti kormányablakban az ügyfélfogadás az alábbiak szerint változik:

  • 2019. december 6. (péntek) 08:30 – 12:00
  • 2019. december 7. (szombat) 08:30 – 12:00
  • 2019. december 14. (szombat) 08:30 – 12:00
  • 2019. december 24. (kedd) ZÁRVA
  • 2019. december 27. (péntek) ZÁRVA

A kelet-budapesti igazgatóság kirendeltsége (XV., Száraznád út 4-6.) az alábbiak szerint zárva tart:

  • 2019. december 7. (szombati munkanap) ZÁRVA
  • 2019. december 14. (szombati munkanap) ZÁRVA
  • 2019. december 23-tól 2020. január 3-ig ZÁRVA