Változások a hivatali Ügyfélszolgálaton

Dr. Filipsz Andrea, jegyző tájékoztatása szerint: 2021. november 2-tól a koronavírus-járvány terjedésének megfékezése érdekében a XV. kerületi Polgármesteri Hivatal Bocskai utca 1-3. szám alatti főépületébe csak az illetékes szervezeti egységgel előre egyeztetett ügyben és időpontban léphetnek be az ügyfelek.

A Hivatal Ügyfélszolgálata továbbra is a megszokott ügyfélfogadási rendben működik:

Hétfő: 8.00 – 18.00

Kedd: 8.00 – 16.30

Szerda: 8.00 – 16.30

Csütörtök: 8.00 – 16.30

Péntek: 8.00 – 12.30

Mind az Ügyfélszolgálatra mind a Hivatal főépületébe kizárólag tünetmentes személy léphet be szájmaszk szabályos használatával.

A lakosok a kérelmeket, a bejelentéseket és az egyéb beadványokat továbbra  is megküldheti postai úton  a 1601 Budapest, Pf. 46. címre, vagy előterjeszthetik elektronikus úton a cégkapu, az ügyfélkapu, illetve az eugyintezes.bpxv.hu használatával. Mindemellett közérdekű panaszaikat, bejelentéseiket elküldhetik az ugyfelszolgalat@bpxv.hu email-címre is.

 

Comments are closed.